Gårdagen..

Igår var ja ut till skutskär, och fika hemma hos jimmys mormor.
Första gången jag träffade henne och då har jag oc jimmy varit tillsamman i över ett år nu :)
hehe men men hon var jätte gullig. Vi fick massa bullar och sockerkaka och andra kakor, sen blev de våfflor.
Gud vad gott allt var.. Mumms :)

Sen åkte vi och hälsa på jimmys morster fast var bara där en snabbis..

Sen var både jag och jimmy så trötta efter en heldag ute, att vi tog lizton på en promenad och sen slocknade vi i sängen och sov i någa timmar :)

Kollade på en värdelös film.
Usch, och jimmy somnade igen. Hehe och han som klagar på mig att jag jämt somnar till alla filmer..

image11 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0