HORMONER!!

Fy vilken dag de var igår, var på väg till ica maxi med jimmy..
Efter ett tag så börjadejag stor grina för ett missförstånd, gick hem och grinade och grinade jätte länge, tills jimmy kom hem. Sen satt han och tröstade mig tills allt kändes bra igen. Snacka om homoner..
Ringde till mamma och beklagade mig över attt jag hade så risigt hår och ingen hår färg. och jag var för tjock för allt mina kläder och jag var så blek med mera..
Så där tog hon med mig på en shopping-tur idag så jag fick handlalite nya kläder och gå och klippa och slinga håret..
Plus att jag fick pengar så jag kunde gå coh sola varje vecka :)
Snälla mamma!

Och tack hjärtat för att du finns<3


Hittat så mycket kläder överallt..
Nu när jag inte kan ha sånna kläder hittar jag hur mycket fint som hällst.
Det först jag ska köpa när bebisen kommer är detta:




Ikväll :)
Ska hem till jimmys syster för hon har fest ikväll, roligt roligt!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Linnea The Lander. ;D Jag är inte så dum som jag ser ut. :D

2008-04-11 @ 19:37:04
URL: http://emelieloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0