TISDAG..

Tvättat hela dagen känns de som, usch gillar inte tvättstugan i de andra huset. Typiskt att mitt pass i vårat hus blev borttaget..
Jaja ska diska lite också innan prinsen kommer hem, för han är ju på väg  hem nu.. weii inte alls långt tid kvar.
Han har faktiskt varit borta i 2veckor och 1 dag!


Giambattista valli..
Grymt snygga skor, alla skor är så snygga.
Skulle vilja köpa ett par men dom finns så klart inte i Svergie.





Hmm ? Gröt ?
Är de verkligen så gott ?
Har aldrig tyckt om de (bara manna gryns gröt) men nu när ja sitter och äter de blir jag fundersam..
Hmm tycker jag verkligen om de ?

haha vilka funderingar, får väll skylla på att jag är rastlös!


image8








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0