Ett år och 8 månader..

Jajamen, jag och jimmy har varit tillsammans i ett år och 8 månader.
Fast det känns mer som 10 år och 8 månader.
Men iaf satt här i soffan efter idol så kom jag på idag är det ju den 5/12 (igår).
Så vi åkte iväg till max och firade ;)
Inte för att det är nått och fira, man han jobbade på ett års dagen och på ett och ett halvt dagen,
så var Alina beräknad så då glömde vi bort de.
Så varför inte fira denna dag med lite max ?





Tillbaka till idol, ett eller två glädje rop kom när dom talade om att Alice och Kevin gick vidare.
Helt klart!
Men nu måste jag få veta, vem vinner Idol ?
Kan man vänta tills nästa fredag, jaaa ni vet ju redan vem jag röstar på.
Fast jag tror att Alice verkar ha lite mer stacke och kan nog klara sig bättre
i den tuffa branchen.
Jaja inte ett lätt beslut, Lycka till iaf dom båda är en värdig vinnare :)

Nu är det tid för lite kärlek men hjärtat, God natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0