Ett meddelande från mig ;)

jimmy som skriver, tänkte att jag skulle in och tagga lite på mitt hjärtas blogg.. ikväll har familjen från bådas sidor varit samlad och spelat bingo lotto och inte vann man någon bil heller.. men men bättre lycka nästa gång.. ´känns så skönt att vara hemma igen, fan känns som att man är borta jämt jobbar hela tiden.. saknaden av familjen här hemma är så stor.. vill ju vara med dom jämt, men tyvärr så blir det ju inte så..

Vill bara säga till dig linnea att jag är så stolt över dig, hur du sköter allt här hemma när jag är borta, sköter hemmet, hunden och våran lilla bäbis och du gnäller aldrig, du är en kämpe, du är bäst..

Älskar dig sötnosen min..

Pussar din Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0