Klantig.

Hur kan man vara så klantig ?

I måndags när jag vara med nattis och linnea på stan, så ställde jag mig i
parkeringshuset vid åhlens.
När jag var på väg till bilden kom jag på att biljetten hade gått ut för tio minuter sen.
Och när jag kommer upp, joo visst där på rutan så fint satt det en parkeringsböter på 350 kr.

Och igår var jag på stan med natta och veronika. Och självklart glömer jag tiden igen.
Och vem har inte fått en till på 350 kr ?
Om inte jag.
Så parkeringsböter på 700 kr så här innan jul var inte speciellt snällt tycker jag..
Usch nu får jag ta och skärpa mig..


Kommentarer
Postat av: Natalie

Vaaaa ? det sa du inget om igår:O:O fyfan vad piss..

2008-12-19 @ 20:49:20
Postat av: Emma

De kan ja hålla med om. Tycker det är få bebisar som faktist är fina :P Lite elakt sådär ;P

2008-12-30 @ 08:57:12
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0