Sleeping beauty..

I natt när alla hade somnat, vaknar jag av att jimmy ligger och tycker tätt tätt intill mig och
Alina..
Och Jimmy är inte direkt den som tar hänsyn till någon när han sover.
Så jag ber honom snällt att flytta sig till hans sin sida så att han inte
skulle råka lägga sig på A.
Och till svara får jag ett ja,
Men ingeting händer, åter igen ber jag honom snällt att flytta sig,
Men h'änder fortfarande ingeting.
Så ja säger en sista gång att han måste flytta sig, och då undrar han om han ska flytta
hela vägen eller bara kroppen.
Hmm jaa bara kroppen svara jag, fattar liksom inte vad han menade.

Efter en min flyttar han och lägger sig på tvären av sängen, men huvudet
och armbågen alldeles vid A, så jag säger:

Jag: men jimmy hörde du inte vad jag sa ? du måste hoppa ut.
Jimmy: Men jag har ju flyttat hela kroppen nu.
Jag: jaa men nu ligger du jätte nära, för hon ligger bara en cm ifrån dig.
Jimmy: Neej men då måste hon ju ligga ända nere i havet.

Haha så jag undra vad han trodde att han var någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0