Tillbaka..

Hejsan nu är jag tillbaka, här igen..
Startade ju en ny blogg, på grund av att ja att jag behövde en spark i baken och en ny och fräsch blogg.
Men, "den har gått sönder" det går helt enkelt inte att göra någonting, bara massa konstiga tecken m.m


Nu finns de väl säkert folk som var in där och kikade, under tiden som jag var gravid.
Och jag kan ju förmedla att min efterlängtade dotter har kommit. Den 14/10-08 <3
Kommer komma en förlossningsberättelse så småning om.


Åhh jag har som mycket i mina tankar..Och ni ska få höra allting för nu när jag är barnledig sitter jag nästan bara här hela dagarn :)
Så ni kommer få allt om att vara halvt ensamstående (Jimm/pappa jobbar ju i norge)
bara hemma 9 dagar var av 12 borta.
Till alla tankar om att stara eget företag.
Ni kommer få höra allt..

Men nu är de dags för mig och gå och lägga mig brevid min dotter, G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0