Ute och snurrat..

Med J, A och lizton, sen var vi hemma ett tag, sen åkte jag ut till mamma.
Hon skulle nämligen på 50 års kalas med lommen.
Och pappsen har jul bord på firman.
Efter att jag kört mamma och lommen åkte jag hem till
A, J och svärmor..

Var första gången jag vara borta från A, eller mamma har haft henne
när jag har åkt och sola i en kvart. Men nu var jag borta nästan 2 timmar.
Så jag hade tagit fram ersättning som de bara vara och blanda och värma.
Utifall pluppan skulle bli hungrig.
Men allt gick så bra så, för dom är ju så duktiga mina älsklingar.
Både A som är världens snällaste lilla tjej,
men "pappsen" är världens bästa pappa.
Och man märker värkligen på A att hon älskar han, och blir så glad när
hon ser han. Även fast han är borta ganska mycket...


Kommentarer
Postat av: Tanja

verkligen ett jätte fint kort..

2009-11-25 @ 21:42:30
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0