Gravid

Hejsan var ett tag sen har haft lite fullt upp..
Men tänkte bara lägga upp lite bilder och så.
Har varit på ultraljud i dag. Trodde att ja var i vecka 18, men de var ja inte.
hehe hade gått två veckor längre så ja är i vecka 20. Så idag gick jag in i vecka 20 :)
Så nu har ja gått halva graviditeten.. Kändes skönt iaf :)
Ååå gud vad h*n sparkade och grejja där inne. Fick höra att h*n var ett liten enerig knipe :)




Vecka 15


Vecka 16


Vecka 17


Vecka 18


Vecka 19


Ultraljudsbild vecka 20

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag blir helt till mej när jag tänker på att jag snart kommer att vara lika tjock som dej! ;D Det är så kul att allt går så bra. :)

2008-05-12 @ 20:01:54
URL: http://emelieloof.blogg.se
Postat av: Natalie

iii vilken mage :) så stor trodde jag inte att den var =)) vad fort det går ,

2008-05-13 @ 00:46:28
Postat av: Amanda

En Pojkmage - Lovar dig !

2008-05-13 @ 01:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0