April.

Vart går gränsen för ett aprilskämt?
Vet förut när jag var några år yngre, så lurade jag alltid mamma på första april.
Inge roliga skämt utan något som skrämde henne. Kanske gick lite för långt.
Så tänk på vad ni lura folk med idag, för ni kan ju lura dom vart ni vill.

Blir ingen mammagrupp för Linnea och Alina idag.
Ska med Pappa till banken och ansöka om visa kort.
För det är behövligt nu när jag och jimmy ska fixa våran lilla grej..
Hmm känns som att jag har många bollar i luften. Men roligt att man få igenom sina tankar och ider.

Föresten, så ligger alina och sover i vagnen ute på balkongen med napp i munnen.
Så här har du ditt kort Jimmy :)






Och här är våran andra bebis som njuter i solen :)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åhh vad roligt det är att du blivit så duktig att uppdatera bloggen nu, jätte stolt är jag!

Har hon börjat ta nappen go ungen?

Kram kram måste ses snart!

2009-04-01 @ 13:21:57
URL: http://vackerflickan.blogg.se/
Postat av: fanny

åh va mysigt ni har :)

2009-04-01 @ 14:04:40
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Pappa/Husse/Kille Jimmy

jaa vad mysigt det ser ut.. mina hjärtan då.. tack för bilden.. :D älskar er.. <3

2009-04-01 @ 15:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0