God morgon min sköna.

God morgon. Sitter här med hela familjen.
Mycket ovanligt må jag säga. För Jimmy brukar aldrig orka gå upp vid den här tiden.
Och imorse skulle jag få lite sovmorgon. Men nu har ju jag blivit van att g¨å upp nu.
Så jag skutta upp jag med.
Nu är de spickat och klart, tills den 18 april måste jag lusta amma Alina.
Har ju planerat att sluta helt när hon är 6 månader, och det är hon den 14, det de blir ju ganska precis.
Men jag tycker de är så mysigt och smidigt och amma, så tycker de är lite jobbigt.
Men nu är de som de är iaf. Så 18 på lördagen åker jag och Karro till uppsala. Ammningfri och klart.
 

Ska snart ta en promenad med the hole family.
Sen blire gymmet, armar idag.
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0