Igår..

Gud nu måste våren vara på väg, var iaf ute väder igår och om jag inte misstar mig ser de ut att bli lika idag.
Satt ute på balkongen igår och käka mat med jimmy och Alina. Har ju bara sol på balkongen, altanen står i skugga
hela dagarna. Var iaf och kollade ¨på ett hus igår.
Till alla er som inte vet så ska ju vi flytta ifrån Gävlestrand. Och mina föräldrar + bror ska
flytta till våran lägenhet.
Vi har redan en lägenhet, men har fått ett erbjudande på ett hus vid rörberg i valbo. Visst det är
kasnke lite öde men de tar 6 min till köpis och 15 in till stan.
+ att jag vill ju att alina ska gå på dagis/skola i valbo.
Huset är jätte stort och har en jätte str tomt men massa skog runt om så lizton kan springa i hela dagarna.
Bastu och garage, stor altan jättttte stor lada/stall, och 5 rum och kök.
Är så himla sugen och flytta ditt. Och med de huset har vi gått halva vägen var. För jag vill
flytta till valbo och jimmy vill bo mitt i ingenstans typ. Och det här i ju ändå i valbo men ligger lite öde.

Ska iaf tänka nu i en vecka och verkligen sätta oss ner och se över hur allt ser ut.


Alina har sovit bra inatt.
Vaknat en gång bara, fast istället ville hon gå upp lite före kl 8a. Men de gör mig ingeting,
bara hon inte har om i magen. Då kan ja gå upp vilken tid som hällst. Hon sitter i sin gåstol,
och (tuggar) på sina foppatoffler hon fick av fanny :) Super goda.

Idag blir de påskmiddag hemma hos mormor och morfar.
Så kommer väll inte bli så mycket blogg, men det är ju inte så ovanligt ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdateringar?

2009-04-20 @ 22:02:28
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0