Mmm sommar.

Termometern står på 15,6 dock i solen.
Men kolla t gott folk, våren/sommaren är på väg med  stora kliv.
Själv går man fortfarande och släppar på en stor Canada goose jacka och ett par sltna uggs.
Knakse dags att plocka fram skinjackan eller kappan med ett par snygga stövlar ?


Alina har iaf sovit bra i natt. Men inte vanat på sina vanliga tider.
La henne vid nio, vakna 3 gånger under en och en halv timme. Menvar bara att
gå in och hyscha. Sen vaknade hon kl 4 och så gav jag henne flaskan, sen vaknade hon kl 6 och hade bajsat.
Sen slocknade hon direekt innan jag han lägga henne i säng.
På vägen från toa, gullungen min.
Sen vaknade hon nu kl kvart över 10.


Har nyss ätit frukost. ska väll göra ett ryck.
Ska ju till gymmey kl 1, sen mammagrupp. Sen hem och äta och städa.
Så jag är borta nästan hela dan idag också.
Byebye! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0