Överraskad.

Igår så satt jag och väntade på att Jimmy skulle logga in på msn.
Och kl blev 8, och 9 och 10 och halv 11 (någonting)
Men han kom aldrig in, + att jag hade ringt honom hela dagen med inte fått nå svar.
Så tillslut får jag ett sms, men efter som jag har ny mobil så visste jag inte vems nummer de var.
Men sen såg jag att de var jimmys jobb telefon. Så jag ringer men han svara inte,
Och få ett sms att det är fel på internet och att han ringer senare. Men jag ringer upp igen.
Och då svara han, och jag hör att han sitter i en bil. Han säger att han har varit och gymmat och sen åkt till donken.
Men nu var kl efter 11 mot halv 12.
Känndes väldigt konstigt och som att han ljög. (Jimmy är verkligen en urusel lögnare)
Jaja sa jag och la på, så jag ssatt här hemma och kolla på tv och vänta på att han ska ringa, när de
plötligt knacka på fönstret. Och där står han, utan för balkongen här på gävle strand. Han ska ju vara
50 mil här ifrån i nogre och komma hem imorgon kväll.
Tror ni att jag blev CHOCKAD ! !
Glad att han är hemma iaf. även fast de bara en 2 dagar tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0