Alltså.

Allvarligt ? Ska det var så här lätt ?
Som sakt la vi Alina i sin säng för sörsta gången igår, började vi kl 11, hade både fått gröt och
ersättning. Och snuttat tutte. Men hon ville inte sova kanske slumra till 1 min.
Se tog jimmy över för jag kunde inte riktigt mot stå frästelsen att ge henne de hon ville ha. MIG/NÄRHET/TUTTE.
Jaja Jimmy sprang hela kvällen fram till kl 1 och då sov hon max 2-3 min sen var de bara att ta upp henne och vagga till
söms. Så jag tog Lizton på en promenade i natten och ringde mamma (nattuglan)
Behövde lite tid, är ju som sakt inte va alls med att höra tjejen vara så ledsen.
Men när jag kommer in till min stora förvåning, så smyger jimmy ut från sovrummet.
Och hon sover. Sover på riktigt och har inte vaknat än :)
Så från kl 1 i natt han hjärtat sovit och inte vaknat en ända gång.

Kan det verkligen var så lätt ? Jag menar får man bara ner tiden de har att natta henne är de ju toppen.
Men två negativa saker.
1. Jag var uppe 100 gånger och kollade om hon andades för att hon inte vaknade någon gång, och drack vatten
och gick på toa.
2. Mina bröst är värre än dollys. Haha på riktigt, har pumpat och pumpat.
Och nu orkar jag inge mer, hjälper ju inte. Dom är som två stenar och jag är dyngsur för de bara rinner/sprutar.

Men men träning om 2 timmar sen mammagrupp. Höres sen ! Puss.



Dolly Parton släng dg i vägen ;)

Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee

Jag är precis likadan när det gäller att kolla andningen på Tuvaliee. Inge konstigt med det. :) Stimulera dina bröst mkt mer så att du inte får mjölkstockning, har hört att det inte ska vara nå kul alls.

2009-02-25 @ 20:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0