Bloggtorka.

Har varken haft tid eller lust att skriva nu på några dagar.
Men nu är det som många som är på mig att jag ska skriva lite, så nu kommer de efter längtade inlägget.
Idag har vi nästan bara varit hemma, dom har varit här och fixat våran diskmaskin som gick sönder här i veckan.
Sen har vi varit och tränat, Så nu har jag kört igång.
Måste ju kunna vissa mig på badstranden i sommar.
Har även träffat mamma en snabbis, så fick Alina och jimmy lite egen tid utan mig.


Har nyss lagt Alina, hennes sov rutiner har blivit helt rubbade sen gick kom hem.
Blir ju liksom att man sover längre och är vaken senare. Och de gillar inte hjärtat vårat.
Men nu ligger hon iaf och halv sover försösta gången i sin egna säng.
Har båda ätit gröt och ersättning och snuttat tutte, oc till slut somnade hon. Elller vad man kan kalla de.


Vad tycker ni om min nya design ? Ris eller ros ?

Kommentarer
Postat av: Bella

Ros!

2009-02-24 @ 23:43:30
URL: http://isabellaberggren.blogg.se/
Postat av: Bella

hehe Super roligt tack för svar ;)

Ja men då tänker vi nog på samma ställe, heter typ hårknut eller något sånt va? isf är det samma ställde som jag solduscha på förut. Kram

2009-02-25 @ 00:24:52
Postat av: linda

ROS

2009-02-25 @ 00:26:21
Postat av: Veronica

Ros!

Jätte fin blev bloggen!

Jag vill göra om min med börjar tröttna på min bakrund nu!

Vill du hjälpa mig?

Kram kram

2009-02-25 @ 10:47:20
URL: http://vackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0