Fuck you right back..

Var inne på kissies blogg nyss och läste ett inlägg hon skrivit, om ungdomar som gör brott.
Och hon menar att det är bara för att deras föräldrar inte har uppfostrat dom rätt eller att dom har unga mammor och pappor. Kan inte alls hålla med på den punkten.
Har inget alls med vilken uppfostran men får det där har så många fakttorer som spelar in.
För det första så vet jag som många som har haft dålig uppfostran tex mamma eller pappa som har varit alkoholiserad
eller liknade som har haft jätte bra betyg och fixat allting där hemma. Blivit tvungen att bli vuxen för fort helt enkelt.
Och lika tvärttom, ungdomar som har fått jätte bra uppforstan med itne alls sköter skolan eller lyssnar och respekterar andra människor.
Jag har själv varit ett "problembarn" hamnat i fel umgänge, sket i skolan, bråkade med mamma och pappa hela dagarna.
Kom in på helt fel spår. Men det betyder inte att min mamma och pappa är dålig på att uppfostra mig.
Okej visst det kan beor på föräldrarna, men för de tycker jag inte att kissie ska dra alla under samma kam.
Blev väldigt irriterad på det som hon hade skrvit, och var nästan helt säker på att dom här barnen hade unga föräldra.
Som att vi som skaffar barn som ung inte kan sköta våra barn ?
Jag kan säga att jag är väldens bästa mamma till mitt barn, och kommer att uppfostra henne till den bästa människa jag kan, Men sen kan det kommer hinder på vägen som man måste arbeta sig runt.
Det är iaf vad jag tycker.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag läste ditt inlägg om den där tjejen.

Jag förstår att du blir upprörd det blev jag med, vilken jävla idiot alltså.

Kram

2009-02-05 @ 17:03:13
URL: http://vackerflickan.blogg.se/
Postat av: Frida

Bra skrivet!

2009-02-05 @ 20:42:36
Postat av: Linnea - (Mamma till Alina)

Tack så mycket, men blir så jävla irriterad skulle kunna skriva så mycket om det där, tycker det är jätte intresant med ungdomar och barn om komit fel i livet.

2009-02-05 @ 21:02:50
URL: http://linneathelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0