Har inte alls..

..känt mig på något "jag-skriver-10-inlägg-om-dagen humör" på dom senaste dagarna.
Har varit lite huller om buller med allting tycker jag, vilket resulterar att jag inte kommer gå in på någn detalj.
Jaja tränade idag också. Men nu är de villa tills på måndag. Kör ju mån-tors men skulle jag få bestämma
så skulle ja vilja vara där minst en gång om dagen.
Men får väll lyssna på mina PT Yvonne/Jimmy :)


Idag hände något inte allt för roligt.
Alina ramlade ner från soffan, usch och fy.
Plingade på dörren så jag lägger ner henne på soffan och ber Jimmy kolla henne, Men ser att det är en gammal tant (grannen)
så jag ber jimmy ta lizton våran rottis så han inte hoppar upp på lilla tanten på andra sidan dörren.
Så Jimmy vände sig bort i mindre än en sek och vipps så hade Alina ramlat ner från våran inte allt för höga soffa i en knölig långhårig matta på golvet.
Paniken rusar i mig och Jimmy tar Alina och stänger in sig i sovrummet.
Själv vet jag inte vad ja ska ta vägen, hör fortfarande panikgrin.
Men Jimmy lungade Alina på 5 röda och ingen skada sked.
Men det är ju typiskt att hon som bara har kunat vända från mage till rygg men aldrig rygg till mage, ska göra de just då.
Men nu vet vi ju att hon kan åt de hållet också. Inte allt för roligt sätt att få reda på de dock.


Snuttan ligger och sover i sängen sen flera flera timmar (känns de som) sen, men ikke.
Saknar henne när hon inte sover med mig, känns som att ha barnvakt till henne varje natt. Inge roligt.
Men hon är så himmla duktigt, sov hela första natten själv, tog dock 1,30 tills hon somna, men sov hela natten.
Andra natten tog de en timme och sov hela natten.
Nu tog de bara en halv timme och har sovit sen dess och skulle inte kunna tro att hon skulle göra nått annorlunda i natt.
Jimmy är så duktig, för dom som intte vet så är de han som nattar henne, medans jag får lite egen tid.
Sen har vi våran egen tid, som vi för tillfället spenderan vid varsin dator :) haha.

Men nu är de nattmacka och sovtime, god natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0