Kan bara inte låta bli.

Jimmy och Alina sitter vid datan och lyssnar på musik.
Och jag kan bara inte låta bli att bli lite avundsjuk, för Alina ser ut att vara så nöjd med livet.
Sitta i pappas knä och poppa musik och jimmy sitter oh får på A´s armar så de ser ut so att hon dansar.
Och medans så kolla dom på calibra bilar och han sitter och förklarar för henne vad dom gör och vad alltid är.
Ser så roligt ut för de ser ut som om att A förstår vad han säger, och är helt inne i datan.


Dom har också suttit och mys här på kvällen.
Har legat mage mot mage. Och det gör A aldrig på mig, eller när hon var 2 veckor kanske
sen ville hon inte ligga så länge. Så när jag hade pratar klar i telefon så ligger hon så på J.
Blir så avundsjuk. Känns så skönt att hon är så avslappnad hos jimmy även fast han jobbar borta och ä borta me än vad han är hemma. Ser kollar hon på honom med samma blick som hon gör med mig.
Och de är verkligen skönt.


Ska åka och hämta mamma eller jag ska köra hem henne.
Hon har vait på silversmide och dom har ätit och så och vi har ju hennes bil.
För att våran är trasig kommer tala om mer om de imorgon.
Är därför de har varit dålig uppdaterig,
Men men nu ska Alina sova och jag ska väll göra mig klar på hämtning.
Gud vad lång tid de tog att skriva de här inlägget har spruningt och knäpp kort på
hjärtarna och suttit och pratat med Jimmy och grejja.
Jaja God natt!

Kommentarer
Postat av: Erika o Stella

Haha presic så där var Stella oxå. Ville bara ligga mage mot mage med hennes pappa o inte med mig, ja man bli grymt avunsjuk på det =) han jobba oxå borta men bara på veckorna o kom hem till varje helg =)

2009-02-18 @ 23:12:18
URL: http://stellagrundstedt.blogg.se/
Postat av: LINDA | ddisconnected

fin blogg (:

gjort designen själv?

2009-02-19 @ 16:02:21
URL: http://ddisconnected.devote.se/
Postat av: svärmor

blir du avis får inte du också plats då kram svärmor

2009-02-20 @ 12:02:36
Postat av: Bella

Vet du var det finns soldusch i stan?

2009-02-22 @ 17:33:57
URL: http://isabellaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0