Usch och fy,

Det är så himmla jobbigt och gå upp så här tidigt om man inte är van vid de.
Och lilla alina blir så trött  och orkar inte med någonting. Måste börja ändra lite rutiner med henne.
Men så svårt när man har hund med sista och första rundan.
Efter som jag måste ta med henne på kvällen och då vaknar hon, Och tvätt om på morgonen när hon ska vara vaken
så somnar hon. Så det blir rub i rutin iaf.


Behöver iaf inte göra mig iordning någoting,
Bara klä Alina, klä mig själv och sen dra. Ska ju solspraya mig nu kl 10:00 med
Wiklunds Karro :) Har ju letat som fan efter de, hittade bara en men där är de nästan fullt hela tiden.
Så skit bra att den här tjejen kunnde komma oc göra de.


Sen ska Karro följa med hem hit.
Är ju oftast där hemma, Så då ska vi luncha lite hade vi tänkt.
Så måste springa förbi AFFÄREN när vi GÅR hem, haha får se om Karro nu kan de.
Efter sprayen utan "fina" kläder och smink ;P



Har man en uttråkad och grinig unge, sätt na i stolen med en snuttefilt framför tvn en stund ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad härligt att solduscha, gjorde den förr, men hittar inga ställenlängre. Vart gör ni det nu någonstans?

2009-02-12 @ 10:23:08
URL: http://isabellaberggren.blogg.se/
Postat av: Sonia

Angående de där med hunden. Jag gör så att jag går ut med hunden sista gången bara runt två hus här. Så får Felix vara själv hemma. Var väldigt jobbigt i början för då var man så orolig. Men man vänjer sig. Endel tycker att det är jätte hemskt att lämna barnet hemma själv. Men i högst 5 min tycker inte jag är någon fara.

2009-02-12 @ 21:19:23
URL: http://soniagrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0