Blev ingen bild.

På min städade garderob,
Och det kan bero på att jag inte hunnit städa den än. Har haft så mycket tvätt som jag har tvättat up
(L ä s : Inte klar än)
Sen idag på dagen så somnade ja på soffan, har också varit ut till mamma och pappa.
Så jag ska ta tag i den i morgon innan jimmys moster och kusin kommer.
Första gången som dom träffar alina, så hoppas hon inte är lika grinig då som nu.
Har varit jätte surig dom senaste 5 dagarna. Eller kvällarna ska jag väll säga.
Hon sover hela nätter och är jätte go och skrattar igenom hela dagen. Men när kl börjar
närma sig 5-6 så blir hon jätte sur.

Jaja, kasnke bara är inne i någon fas.
Nu ska jag kolla klart på CIS sen är de intervetion.
Tycker det är väldigt spännade och kolla på, hur vissalever sina liv.
Och hur bra det kan bli ut av något så dåligt, men hjälp och stöd från nära och kära.
Sen viljan så klart.

God natt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0