Fullt upp...

Har varit fullt upp, men det är ju som vanligt de.
Iaf när jimmy är hemma.
Jaja sitter och har nyss ätit max. Så jag vaa i väg och handla de det nyss.
När vi satt och åt vaknade alina och grina, så när jag tar upp henne så känner jag att de luktar bajs :)

-Har hon bajsat när jag har varit borta ?
-Nee hur ska jag veta de ?
Hon har ju sovit hela tiden.
-Jaa men jag tänkte om du hört att hon har pruttat.
-Men jag sitter väl inte där med en öron snäcka.

Nu ska jag sover iaf, eller försöka få se om Alina låter mig. Efter som hon är klar vaken nu.
Blir ju inte bättre av att Jimmy sitter oh busar och leker med henne så hon bli piggare.
Men det får han ta inatt i så fall :)

Kommentarer
Postat av: pati

ja precis :) så himla omogna kommentarer :)

hur är livet med dejdå :)?

kram!

2009-01-26 @ 01:26:23
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0