Gått under jorden.

Usch..
Har inte orkat bloggat. Har hänt så mycket så jag har varit helt umattad.
Men nu har jag vilat upp mig och startat igen.


3 månader.
Jaa tänk att tiden går så fort. Idag är Alina 3 månader.
Så idag har vi varit på bvc för A skulle få sin vaccination.
Det var inte en höjdare från varken min och spec inte hennes sida.
Älsklingen bara skrek och grina. Men när hon väll fick på sig kläderna oh fick komma ner i bil stolen
så gav hon massa skratt (som vanligt) och sen somnade hon.




P a p p a s    F l i c k a   : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt lilla hjärta får nästan en klump i halsen när jag ser bilden.. längtar hem till er så mycket.. älskar er.. <3 /pappa

2009-01-14 @ 17:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0