Hmm.

Ligger i sängen med Alina, Lizton och datorn.
Har varit hemma hos karro ikväll och kikat på tv.
Så när vi kom hem så hade ju alina självklart somnat i bilen.
Så hon var super pigg när vi skulle sova.
Så tog ett natt bad i hopp om att hon skulle bli trött, men icke.
Lika pigg iaf, så nu ligger hon här brevid och kikar. Så spännande när man knappar på datan.
Hmm och vi som ska upp tidigt i morgon.
Ska ju till Leklandet med Karro och allihopa.


Åhh jag har beställt mina älsklingar :)
Mina skor som jag så länge ha viljat har äntligen köpt dom.
Usch vad jag köper kläder och skor och grejjer hela tiden.
Och med skorna så plockade jag med lite andra saker.
Som ett par andra skor (läs: nästan lika underbara)
En klänning, en kjol och ett par mys tofflor.
Kommer upp bilder så fort jag fått hem de :)

God natt hörs imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0