LekLandet.

Haft en mycket rolig dag idag.
Har varit på Lek Landet idag med Karro oh hennes son Xander, Lisa och hennes dotter Tindra,
Emma med hennes son Milton och Madde med hennes dotter Nova, Och jag och Alina så klart.
Har varit väldigt roligt. Men jag uppskattade de nog mer än Alina och krypa igenom alla hinder och
klätra upp och ner.
Självklart så glömde jag att ladda batterina i kameran så det blev inge bilder. Men både Madde Emma och Karro
har tagit massa bilder :)


Snacka om att tiden går fort.
Tyckte nyss att Milton föddes och liksa så Nova.
Och dom två har blivit så stora. Längtar till Alina har blivit så där stor.
Och tiden kommer nog bara rinna iväg så är hon lika gammal som Xander.


Men nu ska jag varrva ner lite och sen,
iväg till Karro. Så ska vi äta lite gott och kika tv.
Men nu börjar vi verkligen att sakna "pappa" och det är en hel vecka kvar innan kan kommer hem
Usch tur att det finns telefon så man kan prata iaf.

See you later :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0