Rökning.

Förstog att jag skulle få komentarer på gårdagens inlägg.
Och Ja jag röker, och har gjort de sen jag var 12 år. Började väll
små röka lite förre men vid tolv rökte jag varje dag.
Jag rökte under min graviditet och jag röker nu.
Men jag tycker att det är fel. Men jag försökte sluta under graviditeten och när hon hade kommit.
Men jag lyckades inte. Är inte stolt på något sätt att jag röker.
Men jag har inte märkt något negativt på Alina. Skulle hon ha fått astma eller svamp eller
magont. Eller vissat några tecken så hade kanske sett annat ut.


Men kan tala om att det är väldligt svårt,
när alla runt omkring mig också röker.
Kanske låter som att jag bara skulle ge allt om jag märkte någon skillnad på henne.
Och att jag bara gav 50 procent nu, men så är inte fallet.
Jag står iaf för att jag göra de. Men det är ingeting som jag är stolt över.
Så nu har jag sakt hur det ligger till..


Kommentarer
Postat av: Jack

Grym blogg !

Du måste ju vara med i min månadens blogg tävling på min blogg ;) !

2009-01-05 @ 14:04:50
URL: http://fotografjack.blogg.se/
Postat av: AnnMary

Hejhej! Klart jag kan göra dig en desigfn. Jag tar fortfarande bara 50 kr. Mejla mig på [email protected] och skriv vad du gillar för färger och bifoga bilder om du vill ha det. Sen måste jag även ha inloggningsuoogifterna till din blogg!

2009-01-05 @ 16:30:55
URL: http://annmary.blogg.se/
Postat av: becka hedkvist

vilken sötnos till dotter du har då :)

jag tror att du är en riktigt bra mamma till alina :)

2009-01-05 @ 19:19:15
Postat av: Anonym

Jag har själv aldrig provat röka men jag utbildar mig inom hälsa på universitetet och har läst mycket om beroenden. Om tobaken skulle lanseras idag hade den vart narkotika klassad, det brukar jämföras med ett kokain beroende. så vad jag ville säga är att jag förstår fullt ut att det är svårt att sluta, men kämpa vidare.

2009-01-05 @ 20:05:21
Postat av: Alina

Har du bloggkoll? Har försökt söka men hittar inte dig:)

2009-01-05 @ 20:09:37
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, det är inte lätt att sluta. Sen tycker jag att folk inte ska lägga sig i ifall du röker eller inte för att allting är upp till en själv! För din dotter är du den bästa mamman som hon någonsin kan ha!

2009-01-07 @ 11:58:06
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Anonym

läste kommentaren från nina, och det var jag som frågade om rökningen. menade inte att lägga mig i. vart bara lite nyfiken eftersom alla har så mycket tankar om just rökning och barn. jag tror verkligen inte att du tar hand om ditt barn sämre för att du röker. vart som sagt bara lite nyfiken, nyfiken som man är :p hoppas du inte tog illa upp

2009-01-07 @ 18:53:34
Postat av: Linnea

svar: nee det jag tog inte illa upp, och de var väll inte direkt riktat mot dig. Har som du säkert förstår fått många komentarer om de. Men jag vet ju att jag är en bra mamma så det är ingeting som berör mig på de sättet. :)

2009-01-08 @ 11:57:17
URL: http://linneathelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0