Sälen.

På fredag, åker Jimmy tillbaka till jobbet.
Eller han ska till sälen först, för hela friman är bjuden dit över helgen.
Sen åker han direkt upp till nogre.
Har varit skönt att haft han hemma så här länge. Men nu kommer han inte hem förrän om två veckor.


Får väll se om jag ska börja pula lite med Alinas rum.
När jag ändå bara är hemma. Men de mesta lär nog Jimmy vara med och hjälpa mig med.
För vi ska ju sätta upp två stora skåp, och de klara jag inte själv.


Nu är svärmor här och hälsar på, så jag ska väll vara lite med social.
Hörs och ses sen. ´

XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

baby, Jag saknar dig :) Kan väl ses någon dag, När du har lite tid över.. Puss och kram

2009-01-06 @ 19:15:04
Postat av: Natalie

baby, Jag saknar dig :) Kan väl ses någon dag, När du har lite tid över.. Puss och kram

2009-01-06 @ 19:15:30
Postat av: Hanna

Hej. Fick adressen till bloggen av Veronika. Gud va söt hon är lill tjejen å hemskt lik pappa sin :)

//Hanna - Veronika & Jimmys kompis

2009-01-06 @ 20:02:50
URL: http://www.superhanna.se
Postat av: patricia

ja men va härligt att det är bra :) Och allt funkar bra hemma med den lilla familjen :) Jo med mig är det bra :) Lite less bara att lovet snart är slut :P

2009-01-06 @ 21:24:38
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

söt lite tjej :O)

2009-01-07 @ 16:10:15
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0