The Hills maration.

Första gångnen jag såg på The Hills/laguna beach,
Trodde jag att det var några tjejer och killar som gjort en egen film med sin hemma
film camera.
Men efter att jag hade "Råkat" snappat på tvn och fasnat på mtv, så har jag ändrat min åsikt.
Tycker att The Hills är myckte bra, lite överdrivet i vissta fall. Men till mesta dels mcket bra.
Tjejerna vet verkligen hur en riktig kompis ska vara men värkar ha svårt att hitta en,
Kan mycket väll tänka mig att ett liv Los Angeles.
I för övrigt tycker jag att Lauren är mycket fin och jag älskar hennes hår.
Men nu är de slut och ska ta en cigg med J ,


Kommentarer
Postat av: fanny

i love the hills :)

2009-01-04 @ 21:06:49
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: sanna

hej läser din blogg lite då och då. undra en sak nu när jag läste att du skulle ta en cigg med j.. rökte du medans du var gravid? om inte, varför börja igen? och vad tycker du om rökning när man är med barn eller har så pass litet barn som ni har? bara lite nyfiken :)



tack för en bra blogg annars!

2009-01-05 @ 02:45:05
Postat av: Alina

Godnatt! :) Hoppas du får en bra dag imorgon:)

2009-01-05 @ 02:46:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0