Trötter..

...Usch hur kunde det bli så här ?
Är så himmla trött idag. Gick inte och la oss nå senare igår och natten
har varit lika underbar sm vanligt. Men när så himmla trött.


Snart är ju Alina 3 månader.
Och har hört att man inte får börja tränna innan det har gått tre månader.
Så snart kan jag börja tränna :)
Gick ju bara upp 10 kg med henne, och var av med dom på 10 timmar kasnke.
Men sen gick jag upp 3 kg igen efter ett tag.
Men nu har jag verkligen rasta i vikt.
Alltså när jag blev med barn vägde jag 58 kg. Gick upp till 68 med Alina.
Gick ner till 58 igen när hon var född.
Efter ett par veckor gick jag upp till 61 ungefär.
Och För förra veckan vägde jag 59, någonting.
Men nu idag väger jag 55,3 kg.
Så från förra veckan till idag har jag gått ner ungefär 4 kg.


Så nu vill jag bara börja tränna.
Så jag kan bli lite snygg i kroppen, Vill ju liksom itne bara vara smal.
Jaa fortsätter de så här kommer det ju inte vara någonting kvar av mig.
Är ju ändå kanska lång någonstans mellan 1,68 och 1,70 cm.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg du har:) Gillar namnet ni gett her dotter, ovanligt och sött! Ha en fin dag!

2009-01-08 @ 17:19:29
URL: http://greenrealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0