Ännu en natt..

Har klarat denna natt hyffsat bra..
Bara vaknat av väkar klockan sån ringde när jag skulle ta min alvedon.
Sen vaknat till av jimmy som pratat i sömnen. hehe men de ä jag van vid.
Men när jag vaknade imorse hade all alvedon gått ut så jag hade ondare än någonsin. Så var
tvungen av ta en citodon. Usch mår så jävla illa och är helt väck i huvve.
Men nu står hjärtat mitt inne i köket efter att han lagt alina för hennes lilla sovstund. Och lagar lite frukost
till mig. Hade aldrig klarat mig utan honom.
Jag sover på soffan så att jag inte ska väcka alina på näterna och såvidare..
Och jag behöver bara ropa på honom mitt i natten så kommer han springades och hjälper mig
om jag behöver nått..
Reser mig upp eller hjälper mig av med kläder om jag ska på toa.
Helt underbar. Plus att han tar hand om Alina och lizton,
Du är allt älskling..


Någon undra ur mycket jag lagt in.
Och jag har agt in gelehallon metor 480cc  ultra high i varje bröst.
Är änså länge nöjd med storlek, men form och utseende har jag inte sät än så de
får vänta tills imorgon..

Pusss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0