Shiiit

Nu går de undan, allt händer på en gång.
Igår tog alina sina första krypsteg. Tog först tre sen satte sig på rumpan, sen upp igen och
tog ytligare 2 steg.
Grinade hela tiden, vet inte om hon var rädd eller vad de var..
Sen idag har hon tagit några steg till. (krypsteg)
Sen tidigare idag så satt hon på rumpan böjde sig fram och ställde sig på knäna mot saker.
Tänkte att om några veckor så kommer hon resa sig upp mot mobler...
Och sen har hon inte kunnat ta sig upp från liggade till sittande häller..
Men när jag lagt ner henne i sängen för att jag skulle skacka våra lackan, När jag vänder mig om vem har inte
från liggade satt sig upp. Blev skit glad så jag börja nästan grina.
Gör klart sängen och ska ta upp henne. Då har hon ställt sig upp helt.
Och dom allt de här har hon lärt sig på ett dygn.
Hon är en toppen tjej. Och hon betyder mest. Min älskling.

(bilder kommer sen)

Nu är de inte långt kvar. på måndag morgon kl 5-6 åker vi till stockholm.
Och jag ska ligga på operations bordet kl halv 9o. Tar ungefär 45-60 min. Sen har jag mina nya bröst :)

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0