imorgon blir det att åka till..

..Ockelbo.
Imorgon bitti ska jag och mamma och Alina åka dit och köpa en ny barnvagn.
Jag slåde ju min här för ett tag sen och det är väldigt drygt och vara utan kan jag tala om.
Så nu har jag hittat en svart Cango delux trehjuling.
Hoppas att den blir bra, för nu har jag verkligen kollat på allt trehjulingar och gjort ris och ros.
idag på gymmet var de bröst/axlar, så jar är helt slut.


Alina ligger och sover så sött i sin säng.
Hon är så himmla duktig, anntingen vaknar hon inte alls eller så vaknar hon en gång.
Och då är de inte änns säkert att hon vill ha mat utan kan somna om igen efter att man har vissat sig och
snakcat lite med henne, och kännt på henne.
Behöver liksom veta att man fortfarande är kvar så att man inte lämnat henne typ.
Och igår var hon så himmla trött så hon somnade stående. Jag förstöker hålla henne vaken genom att ställa henne
i mitt knä, men ikke de hjälpte inte hon somnade ståendes.
Lill hjärtat mitt.

Ska sätta mig och göra några desiger nu,
har ni tur kanske ni får en design :)


Kommentarer
Postat av: farmor/svärmor

Det är bra att det känns efter vi har tränat bevis på att det funkar, imorgon blir det hård körning igen, syns på gymmet. Kram svärmor

2009-03-03 @ 23:47:46
URL: http://skvimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0