Skönt!

Om en timme ska jag åka och träna.
Gud vad skönt, har inte tränat nu på 5 dagar på grund av sjujdom. Men nu jävlar är de ny vecka och
nya tag, ska ev åka till mamma efter gymmet och överraska henne :)
Och hämta min/mammas sheker eller hur de stavas så jag kan börja dricka mitt pro, (kan inte stava till de)
Så idag är det bröst/axlar. Inte mitt favvo pass med de spelar ingen roll bara jag får känna att
ma gör någon nytta.

Igår blev jag väldigt glad efter ett samtal.
Fick veta att jag skulle få en sak igår av min älskade pappa.
Ni kommer ju säkert märka vad det är. För jag kommer inte säga någonting förren jag har
bestämma vart när och vilka.
Och det är ju minst ett halv år kvar´. Nu blir ni nyfikna va ?
Karro äntligen, (haha du förstår säkert ingeting.)

Kommentarer
Postat av: fanny

åh jag blev super duper nyfiken :)

2009-03-30 @ 12:24:45
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Anonym

men ja vet :) fuuusk / nattis

2009-03-30 @ 18:12:57
Postat av: Veronica

Haha tror du att du är hemlig nu eller, jag tror jag vet!

Kram kram

2009-03-31 @ 09:44:04
URL: http://vackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0