Svar del 1

•1. jah har hört att du knarkar är de sant? varför har du barn då?
tycker du verkar vara en bra mamma och det är ju bra.

Svar: Jag vet inte vart du har hört de ifrån, men jag ville inte gå in på den delen av mitt liv.
För de ligger så långt bort, är i en helt annan värld idag. Och jag är en helt annan person också
för den delen. Varför jag har barn då? Tycker jag är en helt onödig fråga.
Människor lär få en chans i livet, och det fick jag och den har jag tagit den och bevarat den väl.
Skulle aldrig vilja leva de liv som jag levde förut.
Eller göra min familj så illa igen, och speciellt inte nu när jag har min dotter som betyder allt för mig.

•2. Hade ni planerat att skaffat barn? Många snackar om att de blivit en grej i erat
kompis gäng, vad tycker du om de ?

Svar: Nej de var inte planerat, men bestämmde mig på engång att jag ville behålla de.
Joo det har jg hört förut, och vet inte riktigt vad jag ska svara på de, för jag kan bara svara för mig själv.
Och när jag fick veta att jag vara med barn så hade jag bara en kompis som hade barn och de var K.W
Och hennes son var då över 2 år.
Och sen efter de blev många av mina kompis med barn och jag fick reda på att några bekanta också var gravid vissa förre mig och vissa efter. Tror inte att någon av mina kompisar som har barn har behållt de pågrund av att det är en "grej"
Och om de skulle vara så, så är den tjejen inte mogen för att ha barn för fem öre.

•3. Har läst att din kille jobbar i norge, hur är de att vara ensam med eran dotter?

Svar: Ja de stämmer han har jobbat där i ett år, och i början var de jätte jobbigt när han var borta.
För då var jag gravid och kände mig otymplig och ville inte göra någonting när han inte var hemma.
Så då blev de inte mycket gjort. Men när Alina hade komit gick de mycket lättare att "släppa" iväg honom.
För då hade jag alltid saker och göra. Och kompisar att träffa.
Men visst det är jobbigt att han är borta, men inte att vara ensam med Alina.

4. Har du några piercingar?

Svar: Jag har en i tunga, har haft i naveln 2 gånger, i över läppen (på sidan), under läppen och i bröst vårtan.
Sen har jag 6 hål i öronen.


5. Har du gått ur skolan? eller jobbar du? isåfall med vad?

Svar: Jag hoppade av skolan i 1an, men gick nästan ingen i högstadiet och därför hamnade jag på IV.
Och fick praktisera, efter de började jag jobba där, sen flyttade jag till stockholm.
Gick master make up artist och hair stylist. När jag var klar med de, började jag en utbildning
som nagelteknolog. Hn dock inte klar med den innan Alina kom. Men ska ta upp de igen nu.

6. Tycker du är grym. Hur lång är du ? vad väger du ? och vad har du för skostorlek?

Svar: Tack så mycket. Jag har inte mätt mig på flera år men har nog inte växt någonting.
Men sist var jag ungefär 1,69 så jag kanke är 1,70 nu. Och jg väger 55 kg, och har 36-37 i skostorlek..

7. Vad är dina framtidsplaner?

Svar: Jag vill gärna öppn eget inom naglar, eftersom jag håller på och utbildar mig till de.
Sen skulle jag vilja öppna en webshop med skor och klänningar och väskor och sånt.
Hoppas att jag bor i ett hus någon stans med min sambo och våran dotter och kanske ett
syskon till henne. Och våran hund lizton, eller någon valp från honom.

8. Vad gör dig förbannad ?
´
Svar: Jag hatar när folk kolla på utsidan och dömmer efter den. Ge åtminstonde en människa en chans att få
vissa vem man är.
Sen blir jag förbannad när folk ljuger, har själv varit väldigt bra på de, men efter att man vuxit på sig
och insätt hur mycket de sårat sina nära och kära så förstår man att de inte är så uppskattat.
Och när man själv blir ut satt för de, fattar man verkligen.
Sen en självklarhet, om någon skulle göra min familj något illa så skulle jag bli riktigt arg.
Det tillåter jag bara inte.

9. Vad vill du utbilda dig till?

Svar: Som jag skrivit längre upp är jag redan utbildad.

10. Vad är de dyraste du köpt? Kläder alltså.

Svar: Hmm det är nog min canada goose jacka, har en svart och en vit.
Det är nog de dyrast, kommer inte riktigt ihåg vad de kostade men går väl på ca 7000 st.

De kommer fler svar imorgon, måste sova nu. God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0