Svar del 2

1. Har du blivit polisanmäld förut?

Svar: Ja de har jag, tänker inte ta upp om vad för de hör inte hit.
Och jag är inte den personen längre.

2. Vad är de lägsta förhållade du haft?

Svar: Det är med mitt ex, vi var tillsammans i två år.
Men jag och min sambo är hak i häl för vi firar två år nu 5:de april.
Och längre kommer de bli :)

3. Vad är du mest nöjd med över din kropp?

Svar: Det jag är mest nöjd över är att jag har klara av att föda barn.
Men kan tänka mig att de var inte rikgit så du menade. Annars lär jag nog svara mit hår.

4. Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?

Svar: Jag tror ingeting, men jag hoppas att jag är lycklig på alla sätt.

5. Hur mycket älskar du och saknar du Karolin wiklund ?

Svar: Jag saknar dig jätte mycket, känns konstig att vi inte träffas eftersom vi jämt gör de när jimmy är borta :)

6. Vad är de pinsamste du gjort ?

Svar: Det pinsamaste jag gjort, är nog när jag jobbade på en fik inne på
gävles galleria. Och jag skulle gå ut med mat en handikapad. Som satt i en sån där eldriverstol.
När jag kommer frå så sätter hennes personliga assisten att jag kunde ställa mat brickan på hennes bort som stt fst på elstolen.. Och där på sitter ju också hennes spakar till stolen om den ska åka fram eller bak och så vidare. Så  när jag ställer ner brickan, kommer jag åt någonting och hon "stutsar fram" typ som ett motorstop. Och alla mat välter ner i hennes knä med dricka och allt.
Det var riktigt pinsamt. Sen har jag gjort många fler pinsama saker. Men ska jag säg alla dom får jag sitta och skriva ett tag.

7. Vad har du gjort för att få så snygg kropp efter att du nyss fött barn?

Svar: Tack så mycket, :) Jag har inte gjort någonting. jag gick ner allting efter någon timme. Sen tog de en veckan kanske för att de "slappa" på magen skulle dra ihop sig.
Och jag har egentligen vrit onyttigare nu än vad jag var innan. Så jag skyller väll på at de är för att jag ammar.
Har ju börjat tränna, men de börjde jag med förra veckan så tror inte att de har med de och göra.

8. Vad var din första tanke när du fick reda på att du var gravid? och hur reagerade din kille? :)

Svar: Min första tanke var jg måste få tag på mamma, och jimmy.
Och jimmy hade dagen innan åkt till norge för första gången. Och skulle komma hem om 2 veckor.
Men jag visste direkt att jag ville behålla "honom" var helt säker på att de var en han. Men ikke :)
Tveckade inte en ändå gång, Hon är de bästa som hänt mig.
Hur jimmy reagerade ? Hmm jaa jag kommer inte ihåg de samtalet så mycket, för jag var nog i chock.
Men han blev nog chockad som jag.
Men jag vet att Alina är hans allt och han ångrar inte en sek att vi valde att behålla henne.

Så nu var frågorna klar, orkar inte svara på nå fler. Mycket blandade frågor. Hoppas ni är nöjda.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej Linnea:)

Läste nu att du har utbildning inom både hår och make.. Tänkte kolla med dig om du har möjlighet att hjälpa mig till balen? Som är den 5:e maj. Skulle vara roligt, eftersom att du är nyutbildad så är det lite roligare. Och att ha nån man tror klarar av det bra! Kram Evelina=))

2009-03-05 @ 20:19:38
URL: http://evelinagustafsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Kikar in och säger Trevlig helg:)



Ser också att vi är ifrån samma håla du och jag.

Känner igen dig, det gör jag oxå.



2009-03-06 @ 14:03:14
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha jasså tycker du!?=) sitter faktiskt åå tjatar "mamma" flera ggr om dan så att han ska börjar säga de :p

2009-03-09 @ 23:11:19
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0