Upp och ner.

Har varit lite upp och ner här hemma,
Och därför har jag inte orkat skriva nå blogg. Känner liksom inte att jag vill låssas att allt är bra.
Men nu känns de bättre och kommer börja med bloggen igen.
Jimmy är hemma, fast han egentligen ska komma hem idag på kvällen. Men han har redan varit hemma
i en vecka. Kom hem förra lödagen för han var sjuk.
Blev sjukskriver direkt på månddagen. Så jimmy  har missat tränningen den här veckan, men jag har legat i.
Men missade i tis och ons för jag var hos tandläkaren på tis och på ons var jag någon annan stanns.


Alina blir 5 månader idag, kan inte förstå de.
Hon har blivit så himmla stor våran lilla älskling. :)
Jag älskar henne mer än livet och kan inte sluta kolla på henne.
Man verkligen smällter när dom där små ögonen kollar på henne och när hon skrattar åt en.
Så mig blir hon inte va ed iförsta taget :)




Ps. Varsågod veronika, bara fem kvar :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra det!

Det ser jag fram emot kan jag säga!

Kramar om

2009-03-14 @ 17:41:18
URL: http://vackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0