Uppe med tuppen.

Man ska inte vara så kaxig bara för att ALLA andra nätter funkat klockrent.
Jaja i natt ville de sig inte. Självklart det natten som jag gick och la mig kl halv fyra.
Alina vaknade kl 6 och ville inte sova, så tog över henne i min säng så fick och ligga och
pilla i mitt ansiktet/hår. Så kunde jag somna om 40 min. Men sen tröttnade hon.
Så 10 i sju var de bara att kliva upp.
Nu sitter hon i gåstolen och sjung/skriker till lizton. Börjar väll bli trött. Hoppas man får sova en
timme innan tränningen.
L e v a n d e    D ö d   !





Kommentarer
Postat av: fanny

hihi skit ungen!trängt in lizon i ett hörn!

typiskt att du fick en sån natt vi som prata om det igår!



ha en bra dag :)

2009-03-31 @ 11:03:19
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0