Åhh mitt huvud..

Usch vilken huvud värk jag har, somnade en sväng med Alina.
Och när jag vaknar känns de som att blodet pumpas ut ur öronen på mig för de
är sånt tryck och bara dunkar i skallen.
Fy fan, Har hunnit med mycket idag, varit på öppnaförskolan imorse och
heja på alla valbo mammor:)
Och nnär vi sitter där och fikar så ska jag torka Alina runt munnen, så hon tar tag i mitt
finger och biter. Och det gjorde så jävla ont. Så jag kollar och jajamen de i underkäken sitter de
en liten tand. En vit liten taggig tand. Jätte gulligt :) Första tanden på min lilla älskling.
Ringde direkt till Jimmy helt överlycklig.

Sen har vi varit hon fanny, och ätit glas och varit förbi mamma en sväng.
Sen har jag städat och sovit. Nu ska jag till affären och köpa grädde och sylt.
Här hemma blir de våfflor :) mums.

Så imorgon kommer jimmy hem. Saknar han mycket mycket !

Kommentarer
Postat av: Fanny

kul att se igår :)



vi kanske kan äta våfflor ihop nån dag hihi

2009-05-09 @ 17:39:04
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0