Bröstförstoring.

Nu är allt fixat.
Den 15de juni kl halv 10 kommer jag ligga på operationsbordet.
Och efter en timme har jag mina nya tuttar.
Allt är klart, har alla pengar och de ända som saknas nu är en höftbärare.
Eftersom jimmy bara är hemma en vecka efter OP så måste jag köpa en sån så att jag kan bära Alina.
Men kommer nog få mycke hjäpt från nära och kära.

Föresten har Alina fått en till Tand.
Är så gullig när hon skrattar så ser man dom där två småtänderna i underkäken :)
Våran lilla älskling,
Älskar henne så otroligt mycket. Ett band som aldrig kan brista..

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Nu är det en dag kvar tills du fyller år och vad vill du ha i present.

Jag vill ju se tänderna på Alina, lilla sötnosen.



Kramar Mormor

2009-05-19 @ 07:28:40
Postat av: Pety

Jaså :D coolt juh! jaa, hoppas ej mitt barn går över tiden, skulle bli livrädd då, haha :)

2009-05-19 @ 22:50:23
URL: http://lapetramaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

dåligt med bloggande här ser jag?

2009-05-23 @ 10:01:30
Postat av: Pety

Men herregud, uppdatera människa. Hahah

2009-05-24 @ 13:41:43
URL: http://lapetramaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg ner bloggen om du aldrig tänker skriva....

2009-05-25 @ 11:56:39
Postat av: Carro

Hej!



Kollade runt lite och hamnade här.. letade sen efter inlägg om din bröstförstorning men hittade inget =(



Är nämligen inne på att själv förstora mina så det hade varit kul att läsa om andras upplevelser! :)

2009-06-18 @ 22:11:29
URL: http://carroiam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0