Child abuse!

Jag har suttit och flackat omkring på datan, kom in på barn misshandel.
När dom har gömt en nanny cam och så vidare.
Och det är så himmla vidrigt och sitta och kolla på. Förstår inte hur fan man är funtad om man kan skadda ett barn.
Blir så arg och frustrerad när jag ser de.
Är de någon gång man ska kunna bli dömd till döden så är de när man gör ett barn illa.


Efter tag tag kom jag in på en tråd där dom diskuterade denna video.
Om det var barnmisshandel eller inte och om det var på riktigt.
För de första kan jag säga att den är riktigt och för de andra så är de där barnmisshandel.
Fattar folk inte att man kan inte svinga sina barn på de där visset.
När barn är så där små så är hjärnar inte färdig och jag kan aldrig tänka mig att det där inte gör någon skadda.
Lika så axlar, leder allt. FATTAR HAN INTE. DET ÄR ETT BARN.
Jag hoppas för allt att denna pappa och den som gått med på att filma allt har
fått sig ett långt och för jävligt fängelsestraff.
Jag blir så uppröd. Och den här filmen är ska man inte änns jämföra med alla vidriga filmer man
kan hitta på internet..
Har suttit och grinat och sprungit in till Alina och kolla på henne och pussat henne flera gånger.
Jag fattar inte, Alina är mitt barn och jag skulle aldrig kunna göra henne illa på något viss.
Det är så sjuk att man kan välja att misshandla/våldta sina egna/andras barn.
Jag blir så jävla förbannad !!!!!!!!!!
DÖDSDOM !

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch och fyfan =(

2009-05-29 @ 00:46:30
Postat av: Pety

Jaa, men precis :))

2009-05-29 @ 10:22:23
URL: http://lapetramaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy vad hämsk =( blir så arg på pappan. Kunde inte ens se hela. Det där klassar jag som barnmisshandel, barnet kan skadas riktigt ordentligt.

2009-05-29 @ 16:30:27
Postat av: Tess

sådär kan man inte bete sig!! :S

2009-06-02 @ 20:04:08
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0