Ensam igen.

Jimmy drog ner i sista minuten på stan till crusingen där jocke, johan, felix och co va.
Var väl inte allt för poppis hos mig.
Så regeringen (som jimmy kallar mig) fick släppa på tyglarna lite, och låta han
leka av sig lite med killarna hehe !
Sitter och väntar på att en film ska bli ner laddad, men ser mörkt ut. Den bara ökar och ökar.
Får väll ta den imorgon istället.


Har varit ute hela dagen idag.
Var och kollade på felicia när hon sprang mini max rustet. Eller kom när hon var klar.
Sen åkte vi till jossans "grav" eller hennes blommor och kollade.
Så himla hemskt, usch. Men de var dom finaste blommorna i alla olika färger.


Pratade nyss med Wiklunds Karro i telefon.
Har pratat om hur lyckligt lottad man egentligen är idag.
Kollar jag tillbaka på hur mitt liv har sett ut kan ja verkligen skratta mig lycklig.
Men jag ångrar ingeing, För allt jag har gjort och varit med om har format mig till den
jag är idag. Och då har jag inte haft Alina eller suttit där jag sitter idag.

God natt alla glada :)

Kommentarer
Postat av: Neta

Älskling gumman, du ska bara vet hur stolta vi/jag är över dig. Allt du gör står vi bakom. Du är min favvo dotter..hehe

Älskar dig så himla mycke, min älsklings citron

Mamma

2009-05-10 @ 11:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0