God morgon.

Har nyss klivit upp, vilket är väldigt skönt. För alina vaknade kl 7 i morse.
Och jag trodde att jag skulle dö, men hon somnade om så fort hon fått flaskan.
Och vaknade nyss. Så nu sitter vi i soffan och leker med A´s krypboll.
Ska i väg på nästsista mammagruppen om någon timme. Nästa onsdag ändå är de svslutning
på fjärranhöjder. Det ska bli jätte roligt.
Blir väll dock det ända doppen för min del den här sommaren, på grund av OP.
Sen blir de åka till hille och bli spåd. Var ju och spåde mig när jag vara gravid så, ska bli
roligt och se vad hon säger den här gången.


See you later :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

slår en pling när jag är på väg hemifrån jobbet jag!

2009-05-27 @ 11:09:52
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0