Jag Älskar Dig !

Jag: Jag heter Linnea Ekdahl Thelander, är född på gävle BB 1990. Och är uppväxt i valbo en liten "by" utan för gävle.
Jag är nog ganska lätt att vara med, och med mig kan man vara sig själv.
Kan vara lite dömande mot nya människor men de förändras oftas efter första samtalet. Jag har väldigt väldigt svårt att säga NEJ. Har inte problem annars att säga vad jag tycker.
Mig trampar man inte på, om man inte kliver på rätt tå.
Jag flyttade hem ifrån när jag var 17, till andersberg tllsammans med min pojkvän.
Och jag har en underbar dotter på 7 månader.


Älskar: Det är ett av de starkaste orden på jorden. Men det är inte många som tar vara på de.
När man älskar någon så stannar änns värld upp för någon sekund, och det ända man ser är denna person.
Blir man älskad så ta vara på de, sug i er alla den kärlek och njut, för kärlek kan man leva länge på.
För mig kan kärlek bota både canser, hiv och ålderdom. För då har man nått och leva för.
Har man aldrig älskat någon har man gått misste om nått underbart. För de gör din dag, lev den till fullo.


Dig: Du heter Jimmy Sundberg och är 26 år. Är den gladaste och mest sociala människan man kan träffa.
När jag mötte honom första gången var de kärlek vid första ögonkasten. Och han skulle bli den som gav mig
våran kärleks barn. Han kan få mig att skratta när jag är ledsen, men även vara en axel att gråta ut mot.
Vem som hällst kan öppna sig för honom och man kan prata med honom om allt.
Behöver man råd eller vägledning så kan man alltid lita på honom.
Och det är säkert en av världens ärligaste människa.
Han är bäst !


Jag Älskar Dig !

Kommentarer
Postat av: svärmor

Åh vad fint du skriver ställer till så jag blir blöt i ögonen. Kram syns imorgon

2009-05-26 @ 23:45:53
URL: http://skvimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0