Lägg ner bloggen..

Först lär jag säga att det är roligt och få nån komentar då och då.
Och roligt och se att vissa följer min blogg, och komenterar när jag inte har skriit på ett tag.
Men "Linda/anomym" vem fan tror du att du är ?
Har du ingen eget liv ?
Lägga ner bloggen bara för att jag inte tillfredställer ditt behov. 
Dagen nyhet, nästan varenda människa i detta land har en blogg, passar de inte så stick!!!
Jag lever med min dotter och våran hund själv halva måndaden, 
Och sköter alla här hemma själv, var tror du att jag prioreterar ? Ditt läsar behov eller min familj/dotter ?
Kanske överreagerar men ta och sakta ner några kilon. 
Tror inte att du kan komma och säga åt mig vad jag ska göra med min blogg..
Som sakt passar de inte så dra :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0