Sol Sol.

Igår var vi ett gäng med ungarna, satt och steckte i värmen och grillade.
Me jag hade helt fe kläder på både mig och Alina.
Så svårt när det är typ hela havet stormar här ute och när man kommer till valbo är de stillahavet.
Men de gick bra ändå. Mystigt.

Sen i kväll blir man barnledig. ska lämna av busungen kl 5 hos mamma.
Sen ska jag oh moa till köpis och hämta karro. Ska även kolla om jag hittar nått att ha på mig ikväll.
Sen ska vi till bolongen (läs: stava) och dricka lite vin och äta jordgubbar.
Sen blir de hem hit en sväng och göra sig ordning. Och sen krogen, blir nog både Goya och Slick.
Men får se hur vi göra.


Men  nu blir de dusch,  byebye :)


Kommentarer
Postat av: Natalie

haha, Boulongern ;) sötmaja ! ses sen !

2009-05-30 @ 14:45:44
Postat av: Pety

Nej, för det stavas faktiskt Boulognern :P så Natalie hade fel hon med, hähä.

2009-05-30 @ 22:32:00
URL: http://lapetramaria.blogg.se/
Postat av: Pety

Eller huuur.. klart man kan köpa dyrt också.. men inte BARA. Tycker det är onödigt hur vissa håller på :/

2009-05-31 @ 19:35:06
URL: http://lapetramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0